elinjosefine

Alla inlägg under mars 2017

Av Elin - 31 mars 2017 15:43

En skön eftermiddags PW med mossis fina kille fick det bli, även lite bus när vi kom hem.
Nu ska jag snart bege mig mot Markaryd o hämta hem Emil, sen blir det mys resten av kvällen i ett rent hem. Så underbart!

Av Elin - 31 mars 2017 13:03

Idag är det fredag och jag har som sagt redan gått på helg, underbart!
Idag har det varit full rulle o än är det inte slut.
Dagen började med 40 minuters intervaller på cykeln (älska för tillfället att cykla) och avslutningsvis lite mage på det.
Väl hemma fick jag i mig lite frukost innan jag slängde in en maskin tvätt. Därefter har jag storstädat, hängt upp tvätt och satt på dagens andra maskin. Skönt med en flitig dag!
Nu ska jag alldeles strax ta bilen till Oskarström och hälsa på syster, Emil och min favorit, Lucas för en mysig eftermiddag där!
Skönt att inleda helgen på detta vis, och dessutom, med en storstädad lägenhet!

Av Elin - 31 mars 2017 10:15

Av Elin - 30 mars 2017 19:46

Torsdagsmys!

Av Elin - 30 mars 2017 17:23

Jaha, så var skoldagen över. Vilken onödig sådan. Hade först ett seminarie som man inte fick ut ett skit av. Därefter ett möte inför kommande vfu nu som var ännu sämre. Ahja. Vädret gör ju inte det hela bättre heller.. Gud vad grått och trist. MEN, nu är det helg igen!

Nog om det. Kom hem för en stund sen och precis hunnit slänga in maten i ugnen. Inväntar nu babe för lite kvällsmat och sådär!
Hoppas ni haft en bättre dag än mig, haha!

Av Elin - 30 mars 2017 11:49

Av Elin - 30 mars 2017 10:39

Godmorgon!
Idag var vi trötta.
Klockan ringde o ringde och tillslut kom jag upp och cyklade till gymmet. 30 minuters intervaller på cykeln, 10 minuters gång i backe och avslutningsvis lite bröst på det.
Väl hemma fixade jag mig och fick i mig lite frukost dagen tlll ära, lika gott som alltid.
Snart dags att ta cykeln till stationen och åka till skolan för några timmar där, sen är det helg!!!

Av Elin - 29 mars 2017 23:39

Där satt den! Grattis Rögle, vilken lättnad efter fem perioder.
Har haft en otroligt mysig kväll tillsammans med Emil, och bättre kunde de knappast bli med en vinst. Nu checkar vi ut för dagen, godnatt!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards