elinjosefine

Alla inlägg den 21 mars 2017

Av Elin - 21 mars 2017 21:19

Vilken underbar kväll men han jag älskar mest av allt!
Plocktallrik till förätt, två glas vin och röding till varmrätt. Vilken god fisk.
Nu är vi mätta, glada och laddade inför ett tidigt morgonpass på gymmet imorgon!
Tack älskling för en mysig kväll, du är bäst!

Av Elin - 21 mars 2017 16:26

Hemma igen efter en lång dag på förskolan, 8-15:30. Men som jag nämnde innan idag så var det en bra och mysig dag tillsammans med alla barnen.
Kom hem för en stund sen och möttes av ett paket innanför dörren. Beställde en träningsväska/påse och ett par träningsbyxor från aimn härromdagen, satt perfekt!

Nu har jag bla hunnit göra matlåda tlll imorgon, en smarrig sallad och plockat lite här hemma.
Ikväll blir det dejtnight med Emil då vi som sagt har 4 månader tillsammans. Vi ska ut och äta på Fridolfs! 

Av Elin - 21 mars 2017 13:20

Trots en omotiverad Elin imorse har dagen på förskolan än så länge varit toppen. Vilka goa barn här är!

Av Elin - 21 mars 2017 06:47

Vilken underbar start på morgonen. 20 minuters gång på bandet följt av 40 svettiga minuter bestående av rygg och mage tillsammans med Emil.
Nu har jag precis fått i mig lite frukost och inväntar att klockan ska bli halv 8 då jag skall köra till förskolan för en fältdag. Känner mig inte så speciellt motiverad till det idag, men det får la gå.
Hoppas ni får en bra dag så skall jag försöka med detsamma.

Idag är det fyra månader sen jag och Emil bestämde oss för att bli vi. Jag älskar dig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards