elinjosefine

Alla inlägg under mars 2017

Av Elin - 27 mars 2017 14:39

Imorse tog jag och Emil oss lite sovmorgon. Därefter körde jag honom till jobbet.
Väl i Halmstad igen väntades en timme på gymmet för min del. 30 riktigt svettiga minuter på cykeln, körde som ni såg i inlägget nedanför intervaller! Avslutade därefter passet med lite mage! Väl hemma igen blev det en sen frukost/lunch innan jag hoppade in i duschen och sminkade till mig lite. Tanken var sedan att promenera in till stan för att möta upp mamma och Hanna. Men blev inte riktigt så idag. Orken tog liksom slut på något sätt. Så valde att istället försöka pussla ihop min PP till torsdagens redovisning här hemma och ta det lite lugnt.
Nu är det gjort iaf o snart rullar bilen vidare till nästa ställe. Behövde iaf hem och landa lite i mellan, vilket jag fick nu, så nu är jag laddad inför kvällen.

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll för det ska jag ha iaf! 

Av Elin - 27 mars 2017 11:20

En måndag förmiddag på gymmet-intervaller på cykeln! 

Av Elin - 26 mars 2017 15:11

Som ni såg imorse så åt jag och Emil frukost på sängen innan vi städade upp lite i lägenheten o satte igång några maskiner tvätt. Därefter begav vi oss till maxi för att fylla upp kylskåpet igen. Skönt när det väl är gjort.
Väl hemma fick vi i oss lunch innan Oskar, Gustav och Christine tittade förbi en runda.
Nu har vi precis varit ute på en timmes promenad i den sköna vårsolen. Resten av dagen/kvällen blir lugn för vår del.

Av Elin - 26 mars 2017 09:43

Godmorgon söndag. Frukost på sängen innan vi tar tag i dagen. Morgonmys!

Av Elin - 25 mars 2017 16:58

Mysdag i Helsingör med gosisar! Vilken underbar lördag.

Av Elin - 25 mars 2017 10:53

Godmorgon! Så otroligt skönt att det är lördag, jag älskar det!
Igår blev det som sagt lite fest för Eva med en massa folk. Blev en super lyckad kväll. Vi hade så skoj. Roligt när allt blir lyckat!

Idag blir det en tripp över till Helsingör. Ska bli så mysigt!

Av Elin - 24 mars 2017 16:12

Då sitter jag äntligen på tåget mot Helsingborg där det väntas en helkväll med favoriter. Ska bli så kul.

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards