elinjosefine

Alla inlägg den 7 april 2017

Av Elin - 7 april 2017 20:19

Vad är det som händer med världen! Fy för människor som tar beslutet att köra en stor lastbil över människor på smågator. Att det skulle drabba Sverige dessutom, Fyfan säger jag bara!
Detta får bara inte hända och det har hänt alldeles för många gånger redan.. Usch!


Mitt i allt detta i eftermiddags lyckades jag ta mig igenom ett blött gympass iaf. 45 minuters intervaller på cykeln och avslutningsvis 15 minuters PW på bandet. Väl hemma städade jag det sista och pluggade en stund innan min favorit kom hem från jobbet! 


Nu blir det mys med mannen i mitt liv resten av kvällen. Var rädda om varandra o ta vara på tiden. En dag kan det vara försent!

Av Elin - 7 april 2017 13:56

Hallå, ÄNTLIGEN fredag. Den känslan är helt obeskrivlig!

Dagen idag har spenderats i skolan några timmar nu på förmiddagen. Firade bla Ronja som fyllde år med en lunch på hampan med tjejerna, mys!
Nu sitter jag på tåget hem, väl hemma blir det gymmet en runda innan jag ska städa inför helgen. Emil tog halva lägenheten imorse innan jobbet, så nu ska jag göra klart det som är kvar samt byta lakan. Skönt när det är rent och fräscht inför helgen!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards