elinjosefine

Alla inlägg den 18 april 2017

Av Elin - 18 april 2017 22:02

Igår måndag väntades som sagt ett gympass på mig och Emil när vi kom hem från Helsingborg. Körde på med 30 minuters PW på bandet o avslutade med lite rygg, göttepass!
På kvällen blev det grille i marbäck med hela familjen inklusive mormor och morfar.
Vilken toppen avslutning på helg o påsk. Helsingör, hotellmys på världens bästa Viking, gympass med min favorit och grille.

Idag är det tisdag och jag har haft fullt upp.. helt jäkla slut.
Först planeringsdag på praktiken, därefter väntades 40 minuter på cyklen och avslutningsvis 20 minuters PW i uppförsbacke på gymmet.
Kvällen spenderades sedan i Oskarström då vi bla skulle köra lite skräp till tippen och sådär. Blev sedan lite kvällsmat och bus med med min älskade Lucas innan bilen rullade hemåt igen. Här hemma var mammi förbi en runda och hälsade på, så mysigt!
Nu väntas sängen bredvid Emil, underbart då jag saknat honom HELA dagen!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards