elinjosefine

Alla inlägg den 21 april 2017

Av Elin - 21 april 2017 17:29

Det märks att kroppen inte är så speciellt bra just nu. Helt slut efter dagens stärstädning och dessutom har jag fått en vagel i ögat på de, men nu är det gjort iaf. Älskar när lägenheten är ren inför helgen.
Tvättat två maskiner, dammat, dammsugat, städat toaletten, ristat mattorna och slutligen bytt handdukar. Nu tar jag helg! Trevlig fredag på er.

Av Elin - 21 april 2017 13:52

Har varit dåligt med inlägg på bloggen denna veckan.
Igår spenderades dagen på förskolan iaf. Tänkte därefter tränat men mådde inget vidare då jag blivit förkyld, hostig och halvfebrig så fick helt enkelt bli en vilodag igår. Körde istället inom michan och pratade lite innan bilen rullade hemåt igen.
På kvällen väntades pinchos med Erica och Elin. Och trots förkylning och att jag knappt kände nån smak, så blev det en mysig kväll!

Idag är det fredag, älskade fredag och jag mår bättre. Men fortfarande förkyld och lite halv hängig så blir till att vila idag också så jag är helt återställd inför helgen och nästa vecka. Istället ska jag hem direkt efter praktiken och städa innan Emil kommer hem från jobbet och fredagsmys väntar. Äntligen!!
Dessutom har vi fem månader idag så blir kanske nått glas bubbel för att fira, hihi! Jag älskar dig Emil!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards