elinjosefine

Alla inlägg den 28 april 2017

Av Elin - 28 april 2017 12:56

Så var lägenheten dammsugad, avtorkad och golven är svabbade. Lakanen i sängen är bytta, de gamla är tvättade o upphängda samt en maskin med handdukar är påsatt och snart färdig. Toaletten blänker även den och doftar rent.
Nu tänkte jag ta mig en dusch och fixa till mig lite innan bilen rullar på Markaryd. Emil slutar tidigt idag och jag ska hämta honom. Därefter rullar bilen vidare till eurostop för lite ärenden innan vi ska passa Lucas i Oskarström ikväll.

Av Elin - 28 april 2017 10:45

Hej på er, idag är det fredag och jag är ledig. Hur skönt?
Kickade igång dagen med morgon träning, jag och Emil tog lite sovmorgon imorse så idag fick det bli själv då han var tvungen att brumma till jobbet.
30 minuters PW i uppförsbacke och 30 minuters bröst och biceps.
Väl hemma fick jag i mig lite frukost, mums.
Utanför fönstret regnar det och vad passar inte bättre än att storstäda lägenheten inför helgen då, vilket jag även hade tänkt iofs, men känns bättre att städa när det regnar än när det är strålande sol, haha!
Nu ska jag dricka upp morgon kaffet innan jag sätter igång.

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards