elinjosefine

Alla inlägg den 10 maj 2017

Av Elin - 10 maj 2017 15:22

Hej!
Igår tisdag väntades som sagt en hel dag i skolan. Väl hemma igen vid 17 plockade mamma och pappa upp mig på stationen. Bilen rullade sedan vidare till Oskarström o hem till Hanna och Lucas. Käkade lite kvällsmat där och mös med lucas innan jag kom hem till Emil och fortsatte mysa med honom framför tvn lite. Därefter väntades sängen.

Idag är det onsdag och jag är ledig. Dagen kickades igång på gymmet tillsammans med Emil. Körde 20 minuter på cyklen och avslutningsvis 40 minuters axlar och biceps. Väl klara var det bara hem o vända innan jag körde Emil till jobbet. Kom hem runt 11 och har sen dess suttit med min didaktiska reflektion som snart är färdig. Bara lite finslip kvar nu, så skönt! Haft sånt flow hela dagen vilket är riktigt skönt. Vissa dagar funkar det inte o andra dagar rullar det bara på, precis som idag.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen o vila huvudet lite tänkte jag!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards