elinjosefine

Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Elin - 15 maj 2017 11:10

Hallå, ny vecka, nya tag!

Igår begav jag och Emil oss ut på en lång och skön PW som jag skrev. Var riktigt skönt, men varmt. Men ska absolut inte klaga. Väl hemma igen blev det en snabb dusch och fix innan vi begav oss till fotbollen. Morfar och mormor har sitt platser men var inte hemma denna gången, så jag och Emil passade på att gå dit. Tyvärr förlorade Halmstad med 0-2..
På kvällen lagade vi mat och mös framför en film på paddan.

Idag är det måndag och veckan började jag med att jag försov mig lite. Skulle egentligen haft workshop i skolan idag men fick hoppa över det. Men man missar aldrig så mycket ändå. Så ja, med andra ord begav jag mig bort till gymmet istället och körde 30 minuters PW i uppförsbacke och slutligen axlar på det, super skönt.
Promenerade sedan hemåt o fick i mig lite frukost o kaffe.
Nu ska jag dammsuga av lägenheten lite innan jag sätter mig med tenta plugget en stund!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards