elinjosefine

Alla inlägg den 17 maj 2017

Av Elin - 17 maj 2017 21:24

Godkväll på er.
Blev som sagt en förmiddag med plugg idag, lite ofokuserad men fick in lite iaf. Därefter tog jag en dusch, fixade mig lite och promenerade in till stan en runda. Fick med mig två bikinisar till resan hem. Har letat överallt efter en fin bikini, men inte hittat nån. Nu har jag iaf två fina och ta med.
Väl hemma igen käkade jag lite kvällsmat innan jag körde till Oskarström en runda. Var hemma igen runt kvart i sju och då kom michan hit för en kopp kaffe och lite snack.
Nu är Emil på väg hem från Markaryd, han har varit och fiskat där idag efter jobbet. Så blir nog en del pussar o kramar när han kommer hem innan läggdags. Som man kan längta efter en annan människa efter bara några timmar utan varandra.

16 dagar kvar till Kroatien nu. Längtar ihjäl mig.

Av Elin - 17 maj 2017 09:24

Hej på er.
Vaknade redan halv 6 idag, super pigg. Låg dock kvar med Emil som sussade sött till halv 7 ungefär. Sen begav jag mig upp och bytte om till träningskläder innan jag väckte Emil.
Idag fick det bli 25 minuters PW i uppförsbacke och slutligen ben på det. Gick bra!
Nu ska jag sätta mig med tenta plugget i några timmar...

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards