elinjosefine

Alla inlägg den 25 maj 2017

Av Elin - 25 maj 2017 01:27

Hej på er. Här ligger jag och inte kan sova..
I måndags spenderades som sagt dagen i Falkenberg. Jag o Alexandra lunchade på stålboms o pluggade lite. Super mys. På hemvägen körde jag inom o handlade. Kvällen min spenderades tillsammans med Emil.
I tisdags Kickade jag igång dagen med ett tidigt tidigt morgonpass på gymmet. Blev 40 minuters på cyklen och avslutningsvis 20 minuters PW på bandet. Dagen spenderades sedan utomhus i skolan! Var en helt okej dag, men kände mig inte riktigt på topp.. På kvällen blev det mys i Oskarström med världens bästa Lucas.
Idag/igår onsdag startade dagen i vanlig ordning med ett morgonpass. Blev 40 minuters PW på bandet och slutligen lite mage på det. Väl hemma fick jag i mig lite frukost innan jag tog mig en skön dusch. Strax innan 12 kom Sara till mig och spenderade sin dag här. Vi shoppade, drack kaffe och pratade en massa, mysigt! Runt kvart över 5 körde jag mot Markaryd för att plocka upp Emil. Därefter körde vi och köpte en varsin sallad och avnjöt den vid hannabadsjön i solen. Min favorit och jag, underbart! Därefter körde vi mot Halmstad igen för att handla lite innan vi tillslut kom hem och la oss o kollade film. Nu ligger Emil o snarkar bredvid och jag kan inte sova.. Skönt att man är ledig imorgon iaf!

Idag fyllde även min fina vän Michaela 23. Grattis snäckan!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards