elinjosefine

Alla inlägg under juni 2017

Av Elin - 2 juni 2017 15:37

Tentan är skriven och terminen fyra är över, med andra ord är sommarlovet från skolan här, underbart!
Resväskan är färdigpackad o nu inväntar jag bara mannen i mitt liv som skall komma från jobbet sen så drar vi.
Första stoppet blir Helsingborg och hem till Eva o Jan! Inatt runt 02 tar vi tåget mot Malmö och byter sedan tåg till Köpenhamn och Kastrup. Semestern kan börja!!

Bild från dagens lunch med tjejerna!

Av Elin - 2 juni 2017 07:09

Hejsan.
Igår vaknade jag med lite ont i halsen, men troddd typ det var "morgonont" så blev ett lugnt pass på Fresh ändå. 45 minuters PW o avslutningsvis lite rygg. Väl hemma kände jag ffr av halsen lite granna, men fick i mig lite frukost innan jag satte mig och pluggade några timmar.
Strax efter 14 kom Lucas hit då jag skulle passa honom en stund. Emil som hade ett ärende i stan tjugo över tre fick såklart sluta tidigt och umgås med oss. Blev några mysiga timmar i stan innan Lucas åkte hem igen och jag o Emil fortsatte. Växlade bla pengar o tog en kaffe i strålande solsken, underbart.
Väl hemma städade vi lägenheten tillsammans (alltid skönt o komma hem till en hyfsat ren lägenhet efter semestern) innan michan kom hit i några timmar.

När michan åkt hemåt packade vi ner det sista och tog det lite lugnt en stund innan sängen kallade. Sen har jag snurrat från o till hela natten... Hostat, varit varm, varit kall, varit nervös inför dagens tenta och bara funderat o funderat. När jag vaknade av klockan innan runt 05:30 tippar jag på max två timmars sömn, bra där! Men men..
Idag fick det bli en vilodag iaf. På grund av hals o hosta o en trött kropp i allmänhet.
Har precis fått i mig lite frukost o sitter o försöker njuta lite av kaffet (trots nervositet).. Men nu ska jag bannemig klara av tentan och ta sommarlov i godan ro därefter.
Ronja kommer halv 8 o plockar upp mig, så nu ska jag försöka få ner de sista av kaffet.
Ha en bra dag!

En fullproppad väska inför Kroatien!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards