elinjosefine

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Elin - 15 april 2017 07:55

Godmorgon på er.
Bjuder på lite bilder från skärtorsdagen här nedanför. Blev en härligt kväll med ett gäng tjejer som avslutades med några timmars utgång och dans. Himla roligt och tack för en bra kväll!

Igår kickade jag och Emil igång dagen på gymmet tillsammans. Blev 30 minuters gång på bandet och avslutningsvis lite axlar. Skönt och slippa vakna upp bakis efter utgång, haha!
Väl hemma blev det frukost och fix innan vi begav oss mot Värnamo för lite påskfirande hos Emils moster. Blev en mysig eftermiddag.
På kvällen var vi bara hemma och njöt av ledigheten. Dessutom visade de Håkan konserten på tv!!

Idag är det påskafton och jag o Emil ska snart bege oss ut på en lång och skönt morgon PW innan frukost till och börja med!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards