elinjosefine

Alla inlägg den 27 april 2017

Av Elin - 27 april 2017 21:25

Godkväll.
Kickade igång dagen med ett tidigt morgonpass på gymmet. 45 minuters cyckling och avslutningsvis 15 minuters PW på bandet. Väl hemma fick det bli en snabb fix och lite frukost innan Emil körde mig till tåget. Dagen spenderades sedan i skolan.
Tog ett tag innan jag kom hem sedan då det var ett jäkla försenade med tåg och grejer. Först fick det bli buss från Varberg till Falkenberg, väl i Falkenberg fick Ronja o jag vänta i över en timme på tåget hem.. Ahja, väl man kom hem iaf.

Ikväll blev det fläskfilé till kvällsmat när Emil kom hem. Därefter har vi kollat på Sveriges yngsta mästerkock på paddan. Nu ska vi fortsätta mysa framför tvn innan läggdags. Imorgon är det äntligen fredag o helg igen. Jag är dessutom ledig och redan gått på helg!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards