elinjosefine

Alla inlägg den 19 maj 2017

Av Elin - 19 maj 2017 14:12

Hej på er.
Igår blev det som sagt en dag i Fjärås. Studiebesök på en förskola, vilket var kul faktiskt. Den var dessutom privatägd. Hade nog varit kul o starta upp en egen så.
Kvällen min spenderades tillsammans med amanda i solen med en kopp kaffe och massa prat.

Idag är det fredag och eftersom jag knappt sovit en blund inatt(kunde inte sova) o får från o till typ blodsockerfall, så valde jag att ta en vilodag från gymmet idag. Istället storstädade jag lägenheten o tvättade två maskiner tvätt.
Nu sitter jag i solen o solar mig lite granna, nästan för varmt.. Haha!
Ikväll ska jag på dejt med mannen i mitt liv, behövligt o mysigt! Äntligen fredag och en efterlängtade helg med massor av skoj som väntar!

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards