elinjosefine

Alla inlägg den 29 maj 2017

Av Elin - 29 maj 2017 18:23

Hej på er.
Inte bloggat på några dagar märkte jag, så därför kör vi på en liten nystart igen!
Idag är det måndag och jag har varit ledig, det är jag hela veckan förutom på fredag då det väntas tenta.
Startade igång dagen tillsammans med michan. Käkade lite frukost och pratade lite. Därefter begav jag mig till gymmet och körde 45 svettiga minuter i uppförsbacke på bandet och avslutningsvis 15 minuters mage på gymmet. Gick väldigt bra idag, hade massor med energi. Väl hemma igen tvättade jag några maskiner tvätt inför resan samtidigt som jag har pluggat från och till hela dagen. Känns sådär inför fredag just nu, men har ju som sagt några dagar till på mig.
Har precis satt in torsken i ugnen och inväntar hjärtat mitt som är på g hem från jobbet. På lördag åker vi äntligen till Kroatien, och ingen kan längta mer än mig.

Har bland annat dessa dagar ni missat firat bönan på pinchos då hon som sagt fyllde är i onsdags. Varit på havet i Helsingborg och fiskat med älskling, Sara, Tobias och jan, spenderat en natt i Helsingborg hos Eva och jan samt umgåtts med dom. Haft myskväll i Oskarström med Emil, Hanna, Emil och Lucas, firat lite morsdag hos mormor och morfar, och haft myskvällar med älskling i marbäck då mamma och pappa är på semester.

Presentation


Elin Möllerström, 22 år från sommarstaden Halmstad. Bor tillsammans med min fina sambo Emil och läser för tillfället till förskollärare på Campus i Varberg.
Här kommer ni mestadels få ta del av mitt träningsliv då jag älskar att träna.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards